Levertijd en bezorgen

Bestel je voor 23:59 uur en is het artikel direct leverbaar? Dan heb je het morgen al in huis. Bestellingen vanaf 20.- bezorgen we gratis.

Soms bezorgen we iets later
Omdat je bijvoorbeeld voor het eerst bij ons bestelt of op een van de Waddeneilanden woont.

We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten. Beloofd!

Bezorgadres kiezen

Als je een bestelling plaatst, zie je in de kassa vaak automatisch je huisadres als bezorgadres staan. Je kunt je pakket natuurlijk ook ergens anders laten bezorgen. Klik hiervoor op ‘wijzigen’ achter het bezorgadres. Als je je adres verandert, vragen we je om je bestelling te betalen met iDEAL.

Pakket niet- of niet goed geleverd

Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…

… de leverancier niet heeft bezorgd
Neem contact op met de leverancier via het telefoonnummer of e-mailadres dat je hebt gekregen bij het maken van een bezorgafspraak.

… je pakket niet compleet is
Ga bij Bestellingen naar ‘details bestelling’ en klik op ‘volgen’. Hier kun je de status van de bestelling bekijken. Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen.

Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.